PUNKTACJA | 1 PUNKT | 2 PUNKTY | 3 PUNKTY | 4 PUNKTY |
Zbieranie informacji | Temat zrealizowany pobieżnie, brak podstawowych informacji. | Temat zrealizowany, nieliczne błędy, chaos w informacji. | Temat zrealizowany w pełni. | Temat zrealizowany w pełni, bezbłędnie, z ciekawostkami i informacjami wychodzącymi ponad program. |
Selekcja i przetwarzanie informacji | Informacja nie przetworzona, użyte sformułowania chemiczne niewyjaśnione. | Słaba selekcja, informacje częściowo przetworzone brak pełnych wyjaśnień, przykładów. | Właściwa selekcja, informacje prawidłowo przetworzone, język chemiczny poprawny. | Bardzo dobra selekcja, informacje właściwie przetworzone, pełne wyjaśnienia, zrozumiałe dla ogółu. |
Opracowanie tematu | Brak odpowiedzi na podstawowe pytania, opracowanie niepoprawne. | Niekompletne odpowiedzi na pytania, opracowanie niepełne. | Prawidłowe odpowiedzi na pytania, pełne opracowanie, przykłady. | Wyczerpujące odpowiedzi na pytania, przykłady, informacje dodatkowe, ciekawostki. |
Prezentacja projektu | Prezentacja krótka, niestaranna, brak słownego omówienia. | Prezentacja poprawna, ale monotonna z niepełną informacją słowną. | Prezentacja bardzo dobra, urozmaicona forma, słowna informacja poparta poprawnym językiem chemicznym. | Świetna prezentacja, wykorzystanie różnorodnych form, przedstawienia wyników, opis słowny na wysokim poziomie. |
Współpraca w grupie | Brak współpracy. | Większość pracy indywidualnej, pracuje kilka osób reszta biernie uczestniczy. | Dobra współpraca w grupie, wszyscy realizują zadanie w równym podziale. | Doskonała współpraca w grupie, wszyscy mocno zaangażowani. |
20 | celujący |
18-19 | bardzo dobry |
15-17 | dobry |
11-14 | dostateczny |
6-10 | dopuszczający |
0-5 | niedostateczny |