6. EWALUACJA

 
PUNKTACJA
1 PUNKT
2 PUNKTY
3 PUNKTY
4 PUNKTY

Zbieranie informacji

Temat zrealizowany pobieżnie, brak podstawowych informacji.
Temat zrealizowany, nieliczne błędy, chaos w informacji.
Temat zrealizowany w pełni.
Temat zrealizowany w pełni, bezbłędnie, z ciekawostkami i informacjami wychodzącymi ponad program.

Selekcja i przetwarzanie informacji


Informacja nie przetworzona, użyte sformułowania chemiczne niewyjaśnione.
Słaba selekcja, informacje częściowo przetworzone brak pełnych wyjaśnień, przykładów.
Właściwa selekcja, informacje prawidłowo przetworzone, język chemiczny poprawny.
Bardzo dobra selekcja, informacje właściwie przetworzone, pełne wyjaśnienia, zrozumiałe dla ogółu.

Opracowanie tematu


Brak odpowiedzi na podstawowe pytania, opracowanie niepoprawne.
Niekompletne odpowiedzi na pytania, opracowanie niepełne.
Prawidłowe odpowiedzi na pytania, pełne opracowanie, przykłady.
Wyczerpujące odpowiedzi na pytania, przykłady, informacje dodatkowe, ciekawostki.

Prezentacja projektu


Prezentacja krótka, niestaranna, brak słownego omówienia.
Prezentacja poprawna, ale monotonna z niepełną informacją słowną.
Prezentacja bardzo dobra, urozmaicona forma, słowna informacja poparta poprawnym językiem chemicznym.
Świetna prezentacja, wykorzystanie różnorodnych form, przedstawienia wyników, opis słowny na wysokim poziomie.

Współpraca w grupie


Brak współpracy.
Większość pracy indywidualnej, pracuje kilka osób reszta biernie uczestniczy.
Dobra współpraca w grupie, wszyscy realizują zadanie w równym podziale.
Doskonała współpraca w grupie, wszyscy mocno  zaangażowani.






20
celujący
18-19
bardzo dobry
15-17
dobry
11-14
dostateczny
6-10
dopuszczający
0-5
niedostateczny